Re: X Windows

Onur Aslan, 15.02.2007 tarihinde şöyle yazmış:

> /etc/init.d/gdm ( ya da kullandiginiz yoneticiyinin ) scriptini
> silebilir veya chmod 000 yaparak, baslangicta yoneticinin calismasini
> engelleyebilirsiniz. Boylece X acilmaz.

Bunun yerine gdm paketini sistemden kaldırmak daha temiz olur bence.
(gdm'e bağımlı olan diğer paketleri de kaldırmak ister herhalde ama
çoğunlukla sanal paketler olacağından onları da kaldırabilirsiniz diye
tahmin ediyorum.  [Benim bilgisayarımda şu anda ne gdm, ne kdm, ne de xdm
var, sorunsuz bir şekilde gnome kullanıyorum.])