Debian server NS sorusu

Merhaba arkadaslar,
araniza yeni katildim. Debian server ile ilgili bir sorum var yardimci
olursaniz sevinirim. Pek bilgi sahibi degilim malesef yeni ögreniyorum
bircok seyi.

Bir debian "root server" kiraladim birkac domainimi host etmek icin.
Domainlerimi transfer etmeden orada host etmek icin tam olarak ne
yapmam gerekir. Ben bildiklerimi yazayim.

Domainimi aldigim yerden 2 nameserver register ederim, server IP
adresimle iliskilendirerek. Bu nameserverlari diger domainlerime dns
olarak girerim. Serverimde http.conf da virtual host olarak
domainlerimi tanimlarim gerekli ayarlari ve klasörleri de belirterek.
Simdi bu asamadan sonra ya da önce yapmam gereken baska ne var? Bir de
ip adreslerimi /etc/network/interfaces dosyasinda tanimladim, serveri
restart ettim.

Simdiden tesekürler.
Ugur.