sbackup

merhaba

sbackup kullanmak istedim gerçekten benim için ciddi anlamda önem arzetmekte ama bazı sorunlar yaşamaktayım...

1. "time" ayarlayıp çıktıktan sonra herhangi bir işlem yapmamakta ve tekrar girdiğimde "never" menude seçimli olmakta 2. tekrar zamanlama da "custom cron time definition" un 0 0 * * * şeklinde bir ifade var... custom olarak nasıl ayarlarnır. 3.nacizane olarak gün aşırı yedekme yapmak istiyorum... saat 00:00 den sonra makina yedek almaya başlasın pc açık değilse tabiki makina ilk açıldığında yedekleme yapsin ya da en azindan 1. maddeki belirtiğim herhangi bir zamanlamayi yapabileyim... umarım anlatabilmişimdir...

teşekkur ederim.
begin:vcard
fn:okay Padak - tecnop.kayyolog.com-
n:Padak;okay