grafik ekran sorunu..

merhaba,

yine yanlış yere yolldığım için yeniden gönderdim. hemde biraz geciktim. :) özür dilerim.

ctrl+alt+F7 den sonra ctrl+alt+backspace işe yaramıyor.
/etc/init.d/gdm stop daha sonra /etc/init.d/gdm start da işe yaramadı.

yine kill ile sonlandırdığım pid numaralarından sonra /tmp/.X0-lock silip denedim olmadı.
ve son yöntem
$mv /tmp/.X0-lock /root/.X0-lock /root/.X0-lock.yedek yaptıktan sonra startx dediğimde  uzun ve değişik bir hata mesajı ve yine simsiyah ekran. hata mesajının hepsini yazmam sanırım mümkün değil ama birbirinin benzeri şeklinde şu şekilde...

skipping /var/X11R6/lib/modules/extensions/LibGLcorre.a:m_debug_form.0 nosymbols found
skipping /var/X11R6/lib/modules/extensions/LibGLcorre.a:m_debug_norm.0 nosymbols found
skipping /var/X11R6/lib/modules/extensions/LibGLcorre.a:m_debug_xform.0 nosymbols found

warning : font renderer for ".pcf" already registered at priority 0
warning : font renderer for ".pcf.Z" already registered at priority 0
warning : font renderer for ".pcf.gz" already registered at priority 0
warning : font renderer for ".snf" already registered at priority 0
warning : font renderer for ".snf.Z" already registered at priority 0
warning : font renderer for ".snf.gz" already registered at priority 0
warning : font renderer for ".bdf" already registered at priority 0
warning : font renderer for ".bdf.Z" already registered at priority 0
warning : font renderer for ".bdf.gz" already registered at priority 0

bu hata mesajlarını kağıda yazarak verdiğim için bu kadar yazabildim. bu sorunu çözebilcekmiyim ?

kolay gelsin...