Re: Debian Etch XOrg Hatasi

Merhaba Arkadaslar;
Etch i kurdum DVD den Fakat Xorg hata veriyor aktif hale gelmiyor.
Etch in Onceki DVD leri inden kurdugumda bu sıkıntı yoktu
Xorg un log unda kbd ve mouse ile hata veriyor ama anlamadım.
Sorunun cozumu  Erçin EKER arkadasımızın dedigi gibi klavye ve mouse driverları
kurulmuyor bu driverları manuel olarak kurmamız gerekiyor.
Neden boyle bir sorun cıkıyor onu anlamadım ama bu bir bug gibi

cozumu ise

apt-get install xserver-xorg-input-all
apt-get install xserver-xorg-video-all

diyerek cozume ulasıyor

Video driverını bilen arkadaslar ise

apt-get install xserver-xorg-video-i810 seklinde yapabilirler

Hakan COSKUN

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta’da
http://tr.mail.yahoo.com