Re: ETCH 01.01.2007 Tarihli DVD Imaji Kurulum Hatasi

  Merhaba, aynı sorunu ben de yaşadım. Sistemi ilk kurduğumda "apt-get" komutunu kullanmıştım. Fakat, kdb ve mouse modullerini yüklemediği gibi, nvidia olan ekran kartım için default olarak ati ekran kartı sürücülerini yüklemişti.
  Sistemi tekrar kurdum. Bu sefer "aptitude" komutunu kullanınca hiç bir problem yaşamadan KDE' ye giriş yaptı, ayrıca da ekran kartı olarak "vesa" sürücülerini yükledi. Nvidia için gerekli değişikliği yapınca da herşey rayına oturdu.
   Bu sıkıntı Hakan COSKUN arkadaşımızın belirttiği gibi 01.01.2007 tarihli testing cd'lerinde yaşandı. Daha önce hiç olmamıştı.
   İyi çalışmalar...