Yanıt: Re: web sunucu erişim problemi

IP adresi, yerel agdan giren bilgisayarin hosts
dosyasina belirtilmisse giriliyor. (ama modemin
sanirim ozel bir korumasi nedeniyle bunun disinda izin
vermiyor)

*Sorun ortaya cikmadan evvel IP adresi ile disaridan
girilebiliyordu.

--- Hakan AKŞAROĞLU
<h.aksaroglu@afaprefabrik.com.tr> wrote:

> ip adresinizle girebiliyormusunuz peki web
> sitenizine
>

> Çar 10 Oca 2007 11:13 tarihinde, Engin YILMAZ
> şunları yazmıştı:
> alan
> yerinde
> bilmiyorum.

> alamadım.

> için
> sunucusunun
> var

> filan

Saygılar, Engin YILMAZ

Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com