Yanit: web sunucu erisim problemi

Internet'e, MEB'in sagladigi ozel bir internet ile
bagliyiz. MEB bir siteye erisimi ,isterse, okullara
engelleyebiliyor. Bir kac gun oncesine kadar her
yerden erisilebilen sitemize erisim bir anda kesildi.

*Benzer sekilde bizim sitemiz de disari bloke olmus
olabilir mi acaba?

*Yoksa tüm sorunlar benim sunucunun ayarlarini
bozmamdan mi kaynaklandi onu anlamaya calisiyorum.
Cunki cesitli sunucu programlar kaldirip yukledim.

Saygılar, Engin YILMAZ

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com