web sunucu erişim problemi

*selam, intaşlisesinin www.intaslisesi.k21.tr alan
adı ile yönlendirilmiş debian stable web
sunucumuza, yerel ağdan(okulumuzdan  ve MEB'e ait
tüm diğer okullardan girilebiliyor. Hatta
geçtiğimiz 3 gün öncesine kadar dışarıdan
erişim de vardı. Ancak şu an MEB dışına
kapanmış vaziyette sunucunun tüm ayarların yerinde
ve şu an nereden yardım alabileceğimi bilmiyorum.

*444 03 75 nolu telefondan veya telekom
müdürlüğünden konu ile ilgili bilgi alamadım.
Söyledikleri tek şey "sizin sunucu ayarlarınız
bozuk. internete girebiliyorsanız bizle alakalı
değildir."

*şu anda nereye başvuracağımı bilmediğim için
sizlere sorumu yöneltiyorum. acaba web sunucusunun
ayarlarından böyle bir şey olması mümkün
müdür? yani sunucudan yapabileceğim bir şey var
mı.

*bir kaç mail sunucu programı ftp programları filan
kurup kaldırmıştım bunlar böyle değişik bir
probleme neden olabilir mi

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com