Re: apache hakkında

Selamlar,

Bildiğim kadarı ile her ip numarasına sadece bir adet ssl tanımlayabiliyorsunuz. Yani apache'nin isim tabanlı virtual host çözümü ssl için yok. Sunucunuza birden fazla ip tanımlayıp ayar dosyalarını buna göre düzenlemelisiniz.

Eski hale dönmek için yaptıklarınızı dikkatle gözden geçirip ayar dosyalarının tümünü eski hallerine getirmelisiniz.

Kolay gelsin,
Osman

Nevruz Mesut Sahin yazmış:
Merhaba arkadaşlar bir önceki mailime cevap alamadım. halen araştırıyorum. bu arada sorumu tekrarliyim. Apache 2.2 üzerine birden fazla ssl li siteye hizmet vermek istiyorum yani https://www.birincisite.com https://ikincisite.com  gibi hawto ları okuduğum ve anlayabildiğim kadarıyla httpd.conf ve ssl.conf dosyalarını konficure ettim apache yi yeniden başlatmak istediğimde  başlamdı ve aşşağıdaki hatayı verdi.

httpd startting: [Tue Jan 09 18:47:34 2007] [warn] module ssl_module is already loaded, skipping
[Tue Jan 09 18:47:34 2007] [warn] module ssl_module is already loaded, skipping
(98)Address already in use: make_sock: could not bind to address 0.0.0.0:443
no listening sockets available, shutting down
Unable to open logs

yedeğini aldığım httpd.conf ve ssl.conf dosyalarını geri yükledim ancak apache yi başlatmak  istediğimde aynı hatayı verdi.

sistemi reboot ettim sorun gitmedi. halen aynı

şimdi ilk başta tekrar apache me kavuşmak istiorum bu mümkünmü bunun yoksa tekrarmı yüklemem gerekir. daha sonra dediğim gibi birden fazla domainime ssl desteği vermek istiyorum. Bu mümkünmü ?

görmek isteyen arkadaşlara yapmış olduğum httpd.conf ve ssl.conf dosyalarını yolluyabilirim.