Re: Openoffice yeni surumleri

cd ye yazmadan bulunduğu klasör içerisine girip dpkg -i * komutuyla da kurabilirsiniz.

Goksin Akdeniz yazmış:
08 Oca 2007 Pts 11:33 tarihinde, What you get is Not what you see şunları
yazmıştı:

Merhaba
1-Debian Sarge ile gelen Openoffice surumu 1.1.3
Ama biliyorsunuz ki 2.0.4 cikti.

2.0.4 Sarge ile kullanabilirsiniz. Ben kendim openoffice.org.tr indirdiğim
tar.bz2 dosyasını bir cd üzerine aktarıp sonra da CD'yi apt-get ekleyerek
kullanıyorum. İşlem sırasını vereyim işinize yarayabilir:

indirdiğiniz tar.bz2 dosyasını bir dizine açıp bu dizinde root olarak

dpkg-scanpackages / dev/null < gzip -9 > Packages.gz

çalıştırın. Packages.gz dosyası oluştuktan sonra dizindeki tüm dosyaları bir
CD yazıp sonra bunu apt-get ek CD olarak ekleyin. Ardından kurulumu
tamamlayabilirsiniz.

Yeni surumu nasil yukleyebilirim.
2-Debian marillat depolarini sources.lst te eklememe ragmen gormuyor.

Depoyu aşağıdaki gibi eklemeniz gerekiyor.

deb ftp://ftp.nerim.net/debian/ sarge main