ETCH 01.01.2007 Tarihli DVD Imaji Kurulum Hatasi

Merhaba Tüm arkataslara;
01.01.2007 Tarih li DVD imajını cektim ve Toshiba Satelite L 10 Notebook a kurulum yaptım. Kurulum normal sekilde bitti yalnız kurulum esnasında bazı degisiklikler yapılmıs Ekran cözünürlügü falan soruyor. Bunların hepsine olması gereken degerleri girdim ve kurulumu bitirdim. Makina reset ettikten sonra XWindow siteminde sıkıntı olgunu gördüm. Xorg yapılandırmasın da kbd bulunamıyor gibi hatalar verdi. Onceki etch kurulumlarındaki Xorg yapılandırmasını aynı sekilde yaptım isede sonuc vermedi.

bu konuda bir fikri olan arkadas varmı?

Hakan COSKUN

Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı? Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com