Re: Macbook ve Ubuntu

Pzt, 2006-08-21 tarihinde 07:10 -0700 saatinde, blackwind yazdı:
> Tabi ama mesela bu arkadaşımız mutlaka Core DUO istiyorsa alabileceği
> en vasat Core DUO sanıyorum bu Apple makineler olmalı. 13.3 Ekran!
> 2X256 DDR 60GB disk gibi... (60 GB disk bir laptop için az sayılmaz
> ama söz konusu tek çekirdekli bir centrino değil)
>
> Ancak siz bulursanız bir zahmet o 300 YTL fark eden vasat DUO'yu bize
> bir gösterin.

Macbook'un 200-300 YTL daha pahalı olduğunu kastetmiştim

http://www.netsiparis.com/detay.asp?kod=120305013

bulmak o kadarda zor olmadı, ekranı dışında neredeyse aynı Macbook ile

> Ben hala iddia ediyorum ki Mac haricinde olan markalar da hem kafanıza
> göre konfigürasyon bulursunuz hemde çok fazla seçenek ve rekabet
> olduğundan daha hesaplı bulursunuz.

Tamam kabul ediyorum Apple bilgisayarlarda çok fazla seçenek yok, ama
sonuçta Mac almanında bir nedeni vardır. Tasarımı sizinde kabul
edebileceğiniz gibi kendisini oldukça kolay sattırır ve MacOS gibi bir
işletim sistemi geliyor. Tamam Ubuntu ya da başka bir Linux Dağıtımı
kusursuz bir şekilde bu cihazda çalışmaz ama her taşınabilir
bilgisayarın kendisine göre bir yamuğu oluyor Linux'a, gidip gözünüz
kapalı bir model alırsanız bazı özellikleri kullanamazsınız ya da
kullanmak için çeşit çeşit takla atmanız gerekir. Belki bugün her
özelliğini kullanamazsınız ama Macbook'un her özelliğinin yarın resmi
olarak desteklenmesi daha olası, sonuçta zilyon tane modeli yok.

--
Erçin EKER
UIN:82166138

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerprint: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91