Re: Yazdırma komutu

Paz, 2006-07-16 tarihinde 18:41 +0300 saatinde, veli akcakaya yazdı:
> [...]
> veya gpdf ile çıktı almak istediğimde o uygulamalar belgenin tamamını
> yazdırıyor, ben ise sadece belirli sayfaları yazdırmak istiyorum.
> Acrobat Reader'i yükledim, ancak o da yazdırmak istediğim zaman
> doğrudan CUPS ile sisteme tanıttığım yazıcıyı görmüyor ve yazdırma
> komutu istiyor. Varsayılan komut olarak /usr/bin/lp var, ancak o da
> yazdırmıyor. Ben CUPS ile sisteme tanıttığım samsung lazer yazıcımı
> hangi komutla kullanabilirim. Veya istediğim sayfaların çıktısını
> alabileceğim PDF gösterici bilen var mı? (Gnome kullanıyorum, KDE

gv işini görecektir. Açtığın PDF belgesinin sayfaları sağ tarafta
gösterilir, sağ tıklama ile bastırılmasını istediğin sayfaları seç ve
"File" menüsünden "Print Marked Pages" ile seçili olanları yazdır.
Yazdırma komutu olarak "lpr" (cupsys-bsd paketi ile gelir.)
kullanabilirsin.

--
Erçin EKER
UIN:82166138

 .''`.
: :' :  Born to use Debian.
`. `'   GPG KeyID: 3DD6DF91
  `-    Fingerprint: BA95 1DDD 8961 665B 8536 B942 8D43 3EF0 3DD6 DF91