Re: Tartışma hoş olmamış

30 Kas 2006 Per 22:10 sularında, Engin YILMAZ şunları yazmıştı:
>  Merhabalar, anlayış farkından dolayı bu tür
> tartışmalar olması üzücü. ben pratik bir
> çözüm önerisinin zararı değil yararı
> olabileceğini düşünüyorum ama her işte olduğu
> gibi bunda da bir risk var tabi ve listede
> gönderilenleri yapan kişiler bir risk varsa zaten
> göze almış oluyorlar.
>
>  Onun için nacizane temennim gönderilere müdahale
gönderilere müdahale etmekten kastınız nedir?
Arşivleri mi sileceksiniz?
Hakarete uğrayan benim! Listeye göndermediğim bir
iletiyi listeye gönderilmiş gibi yanıtlayarak
mağdur olduğunu iddia ederken bana hakaret etmiş
oldu. Beni o iletiyle bu listede aşağıladı ve
bunu sürdürdü. Bunun kanıtlarını mı yokedeceksiniz?
> etmek yerine kendi çözüm önerinizi , bir
> başkasını adres göstermeden, yollayınız ki
> bizler
Sizler kimlersiniz?