Re: öncelikler

Selam,

İlginiz için teşekkürler. Üzerinden zaman geçince bir şeyleri
hatırladım. apt-get'in yapıyormuş gibi yap seçeneği olduğunu
hatırladım ve hangi durumda ne sonuç alacağıma baktım.

Bu yapılandırma ile bir yükseltme sistemi kararlı depodaki
paketlere indirgemeye çalışıyor (testing paketleri yerine
stable paketleri kurulmak isteniyor). Bu bize uymaz.
Ama şu yapılandırma işimi gördü (paket isimleri göstermeliktir):

Package: greylistd
Pin: release a=testing
Pin-Priority: 1002

Package: tor
Pin: release a=sarge-backports
Pin-Priority: 1002

Package: *
Pin: release a=testing
Pin-Priority: 1001

Package: *
Pin: release o=Debian,a=testing
Pin-Priority: 1001

Package: *
Pin: release o=Debian,a=stable
Pin-Priority: 650

Package: *
Pin: release a=sarge-backports
Pin-Priority: 850

Package: *
Pin: release o=Debian,a=unstable
Pin-Priority: 500

Package: *
Pin: release o=Debian,a=experimental
Pin-Priority: 250

Amacım dışa bakan paketleri stable depodakiler olarak
tutup dışa bakmayanlar için testing'in lüksünden
yararlanmaktı. Bir loki [1] oyunu kurayım dedim, baktım,
testing paketleri gerekiyor...

[1] http://www.liflg.org/?catid=6

Esen kalın,
Nilgün

30 Kas 2006 Per 18:01 sularında, Goksin Akdeniz şunları yazmıştı: