Re: kontrol merkezı boşş

Az once gonderdigim linkte ekran goruntulerini acamayan arkadaslardan mail
aldim. Asagida ekran goruntulerine ulasabileceginiz iki adres daha
mevcuttur. Sanirim artik Nilgun Belma Buguner itiraf etmeli ve bizi ve de
listelerimizi de rahatsiz etmekten cekinmeli.. Bakalim simdi ne
yapacaksiniz?

Bir de nasil utanmadan iftira atabiliyorlar anlamis degilim ancak zaten
adaleti T.C. Mahkemeleri saglayacak.

http://diyarbakirtest.meb.gov.tr/snapshot1.png
http://diyarbakirtest.meb.gov.tr/snapshot2.png

http://mail.baskent.edu.tr/~emre/~okaratas/snapshot1.png