Re: kontrol merkezı boşş

Merhabalar,

Bu gibi durumlarda nacizane tavsiyem ilk olarak hatanın ne olduğunu
bulamaya çalışın.

Örneğin bu durumda ~/.xsession-errors dosyası bir miktar fikir verebilir.

Daha sonra ilgili hata, rapor olarak girilmiş mi diye bir bakmakta fayda
var.

Geçen hafta upgrade sonrası aynı hata ile karşılaşmış ve cevabı/çözümü
Debian hata raporlarında bulmuştum.[1]

[1]: http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=397057

iyi çalışmalar..

Koray