Re: kontrol merkezı boşş

Selam,
yok hayir, deneyimlerinizi ve bilginizi paylasmanin asla zarari dokunmaz.
Kimse de zaten karsi cikmaz. Fakat ben su noktada size bilgi vermek
isterim ki, mail atan herkes sizin kadar deneyimli olmayabilir. Verdiginiz
bir bilgiyi tek cozum olarak algilayip arastirmadan bilmeden uygulayip
sizi suclayabilir. Siz arastirmaci bir insan olarak stable bir depo
kullanacaginizi bilerek sorunun ustesinden gelirsiniz. Ama o kisi unstable
bir yapinin anasini aglatip KDE ile ugrasirken tum sistemi zarara ugratir
belki de veri kaybeder. iste bu noktada biraz daha aciklayici ve dikkatli
bilgi paylasimina gitmeliyiz. Eger insanlara yardimci olabilmek ve
debian'a tesvik etmek ise amacimiz :)
sevgiler,

--
Ozgur Karatas