Re: kontrol merkezı boşş

Selam,

Söyleyeyim de içiniz rahat etsin. :-)
Aynı şey benim de başıma geldi, bir upgrade
sonrası... Bu olur, bir depo güncellemesinin
ortasında bu işi yapınca böyle şeyler olur.
Bugün işlemi tekrarladım ve düzeldi. Yeri geldi,
bu bilgiyi listeyle paylaştım. Bu teferruatı da
paylaşmak zorunda kaldığım için üzgünüm.

Esen kalın,
Nilgün

30 Kas 2006 Per 16:24 sularında, Ozgur Karatas şunları yazmıştı: