Re: kontrol merkezı boşş

Nilgun hanim,
lutfen insanlari yanlis bilgilendirmekten ziyade isler ile ugrasin.
apt-get upgrade ile sadece kde ve menusu degil tum sistemi upgrade etmek
ile ugrasacak. Oldu olacak bir de apt-get dist-upgrade yapsin.
Bence

dpkg-reconfigure kde

diyerek KDE'i yeniden configure edin. Eger duzelmez ise sadece ve sadece
KDE'i upgrade etmen daha saglikli olur.

--
Ozgur Karatas

http://www.ozgurkaratas.com/