öncelikler

Selam,

testing sürüme stable paketler kurdum ve bunların
apt-get-upgrade sırasında başka sürümlerle
değiştirilmesini istemiyorum. apt nasıl'a baktım
ama bazı sorularıma yanıt olamadı.

Package: *
Pin: release o=Debian,a=stable
Pin-Priority: 1001

Package: *
Pin: release o=Debian,a=testing
Pin-Priority: 1000

desem, apt-get-upgrade sırasında sistem kararlı
sürümün paketleriyle mi dolar? Yoksa sadece
stable depodan kurulmuş paketlerin korunması mı
sağlanmış olur?

Bir sorum da şu: Özellikle belli paketleri bu listeye
eklemek istersem, Package: * ile Package: <birpaket-sürüm>
arasında diğer herşey aynı kaldığında hangisi öncelikli?

Esen kalın,
Nilgün