From: nizo sari [mailto:nizosari@gmail.com]
Sent: Wednesday, November 29, 2006 11:59 AM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: hotmail hesabını icedove(thunderbird) de acmak

su ıkı gundur hotmail hesabımıda ıcedove a eklemeye calısıyorum fakat bı sonuc alde edemedım bir kac foruma baktıgımda ıse artık outlook vb gibi mail programlarında hotmail hesabı acmak ıcın özel uye olmak fılan gerekıyomus bu gercekten dogrumu?
eger dogru degılse hotmail ayarlarını bı turlu beceremedım nasıl olacak acaba????