Re: Apache2 ye PHP5 desteği

Merhaba,
oncelikle sunu belirtmeliyim ki, tam olarak ne yaptiginizi anlatmaz iseniz kimse sizin ne yaptiginizi bilmedigi icin destek veremeyebilir. Sorunlarinizda biraz da "sunu yaptim su oldu" ya yer vermenizi dilerim.

Sorununuza gelince;

1. asagidaki paketleri kurdunuz mu?

apt-get install apache2 apache2-common apache2-doc apache2-mpm-prefork apache2-utils libapr0 libexpat1 ssl-cert

apt-get install autoconf automake1.4 autotools-dev libapache2-mod-php5 php5 php5-common php5-curl php5-dev php5-gd php-pear php5-ldap php5-mhash php5-mysql php5-mysqli php5-snmp php5-sqlite php5-xmlrpc php5-xsl php5-imap php5-mcrypt php5-pspell

Eger kurdu iseniz apache2.conf dosyasinda su satirin olup olmadigini kontrol edin.

vi /etc/apache2/apache2.conf

DirectoryIndex index.html index.htm index.shtml index.cgi index.php index.php3 index.pl index.xhtml

Not: bazen DirectoryIndex degerlerinde index.php gelmeyebiliyor.

a2enmod ssl
a2enmod rewrite
a2enmod suexec
a2enmod include
a2enmod php5

komutlarini girdikten sonra

/etc/init.d/apache2 force-reload

komutunu verin.

vi /etc/apache2/mods-enabled/php5.conf
vi /etc/mime.types

dosyalarinin da var oldugundan emin olur musunuz?

birde php5.conf dosyasinda su degerlere bakin.

<IfModule mod_php5.c>
#  AddType application/x-httpd-php .php .phtml .php3
#  AddType application/x-httpd-php-source .phps
</IfModule>

kolay gelsin.

 ,''`.  Ozgur Karatas
: :' :  ozgur@ozgurkaratas.com