genel soru

Arkadaslar Selam..

Konu ile ilgili arkadaslar olabilir diye sorunumu burada dile getiriyorum.

Gecen gun kendime internet uzerinde bir domain name almak uzere register.com sayfasina baglandim. Almak istedigim domain name'i arama kismina yazdim ve available oldugunu gordum. Fakat ayni domain ismi sadece birkac dakika sonra domain name hirsizlari tarafindan calindi ve benim domain ismimim o anda baskalari tarafindan alinmis oldugunu (dakikalar farkla ve ustelik belcikali bir firma) gozlerime inanamadan gordum. Ardindanda bu isim icin backorder vererek alan kisinin (hirsizlarin) bana satmasi icin siparis verdim. (Alan ismini kaybetmek istemedigim icin. 10 dakika icinde %100 kar.. Super is..) Boyle bir durumla karsilasan ve/veya ne yapilmasi gerektigini bilen bir arkadas varsa ve bana yardimci olabilirse sevinirim.

Ayrica artik register.com gibi bir sirkete bile nasil guvenipte domain ismi aratabilirim? Yazdigim seyi aninda almalari mumkunken.. Anlamsiz olsa bile.

Saygilar

Guray CELIK