Re: selam

Hocam merhaba,
bence burada dikkat edilmesi gereken acaba gercekten kendi adsl hatti ile mi yoksa herhangi bir cafeden mi bu isi yaptigi.. Eger bir cafeyse modemine saldirmak veya modemin sifresini degistirmek gibi yapilacak isler spamci arkadasa degil cafe sahibine zarar verir.

 ,''`.  Ozgur Karatas
: :' :  ozgur@ozgurkaratas.com
`. `'   http://www.ozgurkaratas.com