Re: selam

Arkadaşlar bu spamassassin ne kadar işe yarıyor. Herkes de bu şekilde mi çalışıyor. Konfigürasyon hatası mı var? Biz  sonuçta paralı bir ürün kullanıyoruz ama bu şekilde de derdimiz olmuyor. Hem gruba üye olmadan mail atılabilmesine izin vermek ne kadar doğrudur?
Sanki RBL check te yok gibi. En çok ta RBL ler kesiyor spamleri. Normalde sahipsiz bir mail hesabı ancak bu kadar spam alabilir.