Postfix relay access denied problemi

Merhaba arkadaşlar,

Debian üzerine Postfix,dbmail,postgresql den olusan bir mail server kurdum local
olarak herşey güzel çalışıyor mail gönderip alabiliyorum, uzak kullanıcılar
server'a bağlanabiliyor mail alabiliyor ve local kullanıcılara mail
gönderebiliyorlar ama dışarıya mail gönderemiyorlar ne zaman mail göndermek
isteseler relay access denied hatası alıyorlar sizce sorun neden kaynaklanıyor
olabilir ? aranızda postfix,postgresql ve dbmail kullananlar varsa yardımlarını
rica ediyorum.

Teşekkürler,

Kazım KARADAŞ

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com