Xorg ta Crt ve LCD ayarı

Merhaba,

Elimde i810 ekran kartı olan bir notebook var. 915resolution paketi ile
patchledim ve suan 1280x800 (widescreen) olarak gayet guzel çalışıyor.

Benim sorunum zaman zaman i810switch ile crt den çıkış almam icab
ediyor. Bu durumlarda %100 projeksiyon aleti benim ekranımı kesiyor.
Çözünürlüğümü 1024x768 yada 800x600 e düşürmem birşey ifade etmiyor.
Mutlaka ekranın bir kısmı gözükmüyor.

Bunun için Xorg a iki tane monitor tanıtılması gerektiğini duydum ama
tam olarak nasıl yapılacagını ve ne yapılacagını bilmioyrum bu konuda
bana yardımcı olabilir misiniz ?

Kolay Gelsin.