Re: linuxda partition kullanma yada kullanmama...

Cts 11 Kas 2006 18:58 sularında, Nilgün Belma Bugüner şunları yazmıştı:
> [...]
>        original mount point, and cannot be changed by passing the -o option along  with
>        --bind/--rbind.
>
>        Since  Linux  2.5.1  it is possible to atomically move a mounted tree to another
>        place. The call is
>               mount --move olddir newdir
>
> Bu sonuncusu sizin işinizi daha iyi görecek gibi. Yeni bölümü /hdb dizinine
> bağladınız farzedelim,
>
> mount --move /hdb /
>
> diye bir komutun dertlerinizi bitirmesi lazım, yazılanı yanlış anlamadıysam.
> Tabii 2.6 çekirdeklerden birini kullanıyorsanız bu geçerli.

Bunu denemediyseniz, denemeyin. Yoksa sistemi yeniden başlatmaktan
başka çareniz kalmaz. Bu --move seçeneği hiç olmasa da olurmuş. Yaptığı
bir umount'un ardından bir mount'tan başka birşey değil.