Re: linuxda partition kullanma yada kullanmama...

Cts, 2006-11-11 tarihinde 15:49 +0200 saatinde, Osman İZBAT yazdı:
http://sss.linux.org.tr/?p=a&category=37&qid=551

sss de yazılanları aynen yaptım. bighdd olarak fstaba yazdım ama sistemi yeniden başlatıncA mount --bind ile denediğim kısım çalışmadı. onun yerine ln -s yazdımoldu şuan bir sorun yok. sadece mount --bind hakkında bilgi almak amaçlı yazdımlisteye. internette pek bir şey bulamadım mount --bind kullanımı hakkında. man sayfasındaki tek cümlelik açıklamada bana yetmedi.

herkese kolay gele.

Barış