Re: linuxda partition kullanma yada kullanmama...

Merhaba
http://sss.linux.org.tr/?p=a&category=37&qid=551

adresinde denilenleri yaptım. 2 ve daha şık olan yöntemi kullandım. yalnız ben aynı hdd üstünde uyguladım. ikinci bir hdd kullanmıyorum. neyse herşey çok güzel çalıştı. taki sistemi yeniden başlatana kadar. sistem yeniden başlayınca mount --bind ile verilen komutu tekrar yazmak gerekti. bende ls -s ile sembolik bağ ile kullanıyorum şuan. merakım ise şu: mount --bind sistemi yeniden başlatılırken unutulan bir işlemmi yapıyor? unutulmaması için neyi nasıl yapmalıyım?

herkese kolay gele

Barış