[OT] Ağ ve yazılımlar için sistem güvenlik denetimi

Merhaba,
Konu dışı e-posta için özür dileyerek başlıyorum.
Türkiye Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Otomasyon
Sisteminin donanım ve yazılım altyapısının güvenlik açısından denetimi
için bize yardımcı olabilecek yeterlilik sahibi bir kuruma ihtiyacımız
var. Ben internette bazı aday kurumlar buldum ama onlarla temasa
geçmeden önce sizlerden de yardım almayı düşündüm. Bu tür bir denetimi
yapabilecek bildiğiniz ve/veya çalıştığınız kurumlar varsa bana
-özelden- bildirebilirseniz sevinirim.

Kısaca alt yapımızdan da bahsetmek gerekirse;
Sunfire sunucular üzerinde SunOs ile çalışan, yönetilebilir anahtarlar
ve f/o + cat6 kablo altyapısı var. Omurgada Hp 9308 Pro Curve mevcut ve
kablosuz ağ alt yapısı da sisteme eklenmiş durumda.
Veri tabanı Oracle üzerinde. Bir adet Win2003 alan kontrol, dosya ve
uygulama sunucusu var. ~400 adet terminal var ve üzerlerinde çeşitli win
versiyonları mevcut.

Standart güvenlik testleri yanı sıra
www.saglik.gov.tr/default.asp?sayfa=detay&id=2063 adresindeki genelgeye
uygunluk da göz önünde bulundurulacaktır.

İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav <catav@isbank.net.tr>
Türkiye Yüksek İhtisas Hastanesi