Re: makale grafi cizen program biliyor musunuz?

Merhaba,

Makaleleri takip etmek icin citeulike.org sitesini kullaniyorum. Senin degidigin isi yapan bildigim bir program yok ama belki bu site (duymadiysan daha once) sana makaleleri takip icin yardimci olabilir. Dedigin turden bir program(makaleler arasindaki baglantiyi bulan, pdf ve ps girdi alabilen) bilen varsa ben de merakla bekliyorum bu sorunun yanitini.

Saygilar
Ahmet YILDIRIM

Emre Sevinç yazmış:
Merhaba,

Dogrudan Debian GNU/Linux'a dair degil ama belki buradaki arastirmacilarin asagidaki türden bir GNU/Linux programindan haberi olabilir diye buraya da sorayim dedim:

Benim bir derdim var, büyük dert degil ama olsa güzel olurdu seklinde. Yüksek lisans tezim icin pek cok makale bulup okuyorum (100e yaklasti).

Eger elimde bir program olsa idi ve bu program bana bu makalelerin (makale referanslarina bakmak sureti ile) grafini cizse idi (misal Graphviz ile), hatta bununla kalmayip biraz da istatistiki bilgi verseydi, misal "bak A makalesine diger 35 makaleden göndermede bulunulmus, dolayisi ile A makalesi önemli, kritik makale olabilirdi" seklinde. (Ve hatta o makale elimde olmasa bile, yani referansta geciyor olmasi yeterli, böylece elimdeki eksikligi
kesfeder ve onun bulup okurdum, vs. vs.)

Tabii ben okurken ve Internet'te arastirirken dogal zeka ve hafiza kullanip, üc asagi bes yukari hangi makalenin cok "citation" aldigini kesfetmeye basliyorum ama yukaridaki özelliklere ve belki biraz daha fazlasina sahip bir program olsa bana ve benim gibi arastirma yapanlara faydasi olurdu
diye düsündüm.

Böyle bir program var midir? Eger var ise, PDF girdi kabul ediyor mudur yoksa daha yapisal bir seyler mi bekliyordur, BibTeX verisi filan bulup girmek mi gerekmektedir mesela?

--
Emre Sevinc