Re: linuxda partition kullanma yada kullanmama...

Ozgur Karatas yazmış:
Merhaba,
konu benim neden /boot u 10 GB a cikardigim degil, disk yapisi nasil olmali konusuydu. Bende bolumlendirmeye ornek verdim. ihtiyaclariniza gore dizinleri belirlemenizin dogru oldugunu ilettim fakat kendi /boot dizinim'ini amac disi kullandigim dogrudur. Bunun sebebi isimle ilgilidir.
iyi calismalar,

 ,''`.  Ozgur Karatas
: :' :  ozgur@ozgurkaratas.com
`. `'   http://www.ozgurkaratas.com