gnome network manager

merhaba

şimdi denediğim be gördüğümde çok şaşırdığım bir şeyi yazıyorum.

gnome network manageri çalıştırdım. bir süredir kullanıyorum. wireless ağlarda panel simgesi gerçekten çok kullanışlı. ama şimdi denediğim bir işlemde çok şaşırdım. wireless olarak bağlıyım zaten birde kablo ile bağlanmak istedim. taktım kabloyu ve wireless bağlantım kesilip yerine kablo ile bağlantı kuruldu. buna çok şaşırdım halbuki kablodan farklı bir ip alacaktım.

gnome network manager ile aynı anda iki networku kullanamıyormuyuz? kablo ile wirelessı??

herkese kolay gele

Barış