Re: fsck failed. Please repair manually

Merhaba;

Bu iş iyice çığrından çıktı. "mount -a" yaptıktan sonra "/etc" dizinimi "/ortak" altına kopyaladım ve
sistemi yeniden başlattım. Sistem açıldıktan sonra "cd /ortak" dediğimde hata vermedi ancak kopyalamış
olduğum "/etc" dizini ortalarda yoktu !. "mount -a" ile fstab ı bağlayıp "/ortak" dizinine tekrar girdiğimde
kopyalamış olduğum "/etc" dizini görebiliyordum. Bu sefer sert bir kayaya çarptım sanırım...

Daha öncede belirttiğim gibi 2.4 çekirdek ile sistem düzgün çalışıyordu !. 2.4 çekirdek kullanmamın 2.6 ya göre dezavantajı olurmu, sistemi dosya/yedekleme sunucu olarak yapılandırmak istiyorum. Bu arada diğer dağıtımlarada göz kırpmıyor değilim, bu sefer gerçekten hayal kırıklığı oldu benim için.

Teşekkürler....