Re: linuxda partition kullanma yada kullanmama...

Merhaba,
benim /boot dizinim kendi amaclarima gore bazen 10 GB'a kadar cikmaktadir. Ayrica 50 GB /var ayirmak zorunda kaliyorum. Birileri bunu yapsin diye degil sadece ornek vermek acisindan bunu soyledim. Sonuc olarak kullanim alaniniz ne ise buna gore configure etmelisiniz.
iyi calismalar,

 ,''`.  Ozgur Karatas
: :' :  ozgur@ozgurkaratas.com
`. `'   http://www.ozgurkaratas.com