Re: linuxda partition kullanma yada kullanmama...

Selam,

Sal 31 Eki 2006 15:06 sularında, Bülent ŞENER şunları yazmıştı:
> Merhaba,
> Ben / için bir disk bölümü (partition) zorunluluğu dışında bir zorunluluk
> olduğunu sanmıyorum. Takas alanı için bir disk bölümü ayrılması önerilir
> ancak bir zorunluluk değildir.
>
> Bir de yanlışmıyım bilmiyorum. Artık bellekler gb ler ile ölçülüyor. Hala
> takas alanı gerekli mi? Düşünün bellek 2 gb takas alanı 4 gb mi olmalı? Bana
> biraz saçma gibi geldi. Bilen biri aydınlatırsa iyi olur.
512MB herşeye ferah ferah yetiyor ama olur da masaüstünüzde
çalıştırabildiğiniz bütün uygulamalar olsun isterseniz
belleğiniz yetmeyebilir. Tabii kullanıcının isteklerini
dağıtımlar tahmin etmeye çalışmaktansa bir takas alanı
açarlar. Ben de onlarla aynı fikirdeyim. Bazan listelere
öyle iletiler düşüyor ki, fıkra gibi. Onun için bir takas
alanı lazım olmasa da bulunması iyidir. Hem de kullanıcıyı
hangi boyda bir takas alanı tatmin edecekse o kadar büyük
olması daima daha yararlıdır. ;-)

Esen kalın,
Nilgün