etch /dev/dsp hep meşgul

merhaba

gece biraz uğraşınca oss modüllerini yükleyerek gnome un sistem seslerini çıkarmayı başardım ama bu seferde rythmbox sustu. totemi kontrol etmeyi unuttum ama totem her halükarda ses veriyordu.

ayrıca diğer bazı uygulamalarda /dev/dsp meşgul diye ses çıkarmamaya başladı. bununla ilgili ubuntu için bir kaç çözüm buldum denedim ama nafile. başaramadım.

debian etch kullanıyorum gnome 2.14 idi galiba. ses kartım intel_hda. kasım ayı içinde tamamen debiana taşınmaya karar verdim. bu sorunlarımı aşarsam daha hızlı taşınabileceğim. en azından bazı debinana geçince sessizlikten sıkılmayacağım ((-;<

herkese kolay gele

Barış