Re: network profilleri (konum)

Selam,

Pts 30 Eki 2006 07:02 sularında, debian NOVA şunları yazmıştı:
> merhaba
>
> şirkette, evde ve bazı müşterilerimde kullandığım networ ayarlarım hep
> farklı farklı. bunu her defasında elimle ayarlamak yerine netwrok
> admindeki konum ile yapmak istedim ama başarılı olamadım. googleda
> yaptığım aramalarda da sonuç elde edemedim. whereami diye bir paketi
> buldum ama bunuda ayarlıyamadım ki çalışmadı.
>
> debian etch kullanıyorum. wireless etherneti her gittiğim yerde elle
> ayarlamk yerine network profili nasıl kullanabilirim?

Gittiğiniz yerlerde telsiz ağına IP'leri bir DHCP sunucusu dağıtırsa
ve siz de IP'yi bir DHCP sunucusundan alacak şekilde sisteminizi
yapılandırırsanız (iface eth0 inet dhcp) sanırım başka bir ayar
yapmanızın gerekmez.

Esen kalın,
Nilgün