Re: Kuser, Synaptic root şifremi kabul etmiyor.

Çar 25 Eki 2006 12:54 tarihinde, adem aydemir şunları yazmıştı:
>        Merhaba,
>        Herkesin Ramazan Bayramı kutlu olsun. İki-üç gündür sistemimde garip
> bir şeyler oldu. Debian  Etch kullanıyorum. KDE' ye girdiğimde konsolda
> root olmak istediğimde şifremi yazıp istediğim işlemleri yapabiliyorum. Hiç
> problem olmuyor. Ama mesela synaptic veya kuser gibi grafik ekranda yapmak
> istediğim root yetkili işlemlerde root şifremi kabul etmiyor.
>        İki gün önce "sudo" paketini kurmuştum. Acaba onunla bir ilgisi
> olabilirmi?
>        İyi çalışmalar...
Merhaba,
Sudo paketi ile ilgisi yok sanırım. Ben de aynı sorunla karşılaştım. İk ayrı
makinede oluştu biri daha önce sudo kurulu olan ve sorunsuz çalışan
makineydi, diğeri ise sudo kurulmamış başka bir makina.
Sanırım programlarda bir sorun var. Hatta synaptici'i kaldırıp yeniden kurmak
da işe yaramamıştı. Hata izlem sitesine bakmadım ama sanırım raporlanmıştır
ve bir çözüm önerilecektir. Ben pasif olarak bekliyorum, daha fazla sorun
çıkmazsa şimdilik günlük işleyişiimi etkilemiyor.
İyi çalışmalar.
--
Zeki Çatav
http://zekicatav.tyih.gov.tr