msn ve squid + dansguardian +blacklist

Herkes selamlar ve hepinizin kadir gecesi mübarek olsun...

1) sarge üzerinde squid+dansguardian+blacklist sistem kullanýyorum bu haliyle nete cýkan kullanýcýlarýn msn ini kapatabiliyorum.
istenilen kullanýcýlar acýk istenilenler kapalý. ama burada sorun yok.

2) kullanýcýlarýn file transfer yapmasýný istemiyorum bunun icin L7filter kurulum + deneme yapacaðým buda tamam sayýlýr.

3) fakat kullanýcýlar baska msn adresleriyle giremesin istenirse bu server üzerinden yapýlabilirmi?

misal
x clientý abc@hotmail ile msn kullansýn baska adresle msne login olamasýn
y clientý qww@domain.com ile msn kullansýn baska adresle msne login olamasýn
..
..
gibi yada ; tum clientlar @sirketdomaini.com.tr ile login olabilsin baska kullanýcý adýyla olamasýn gibi...

benim aklýma regex geldi ama beceremedim fikri olan varmý?