xserver sorunu.

en son 2 gün önce apt-get update ve upgrade yaptım debian unstable sürüm kullanıyorum,gdm başlatılamıyoır sürekli 6 kez açmaya çalışıyor ve bir sorun olduğuna dair mesajlar alıyorum sonra kara ekrandan root yada alt kullanıcılara geçiş yapıyorum aynı olay bi daha oluyo gdm alttan hep açılmak istiyor.bu arada root yada diğer kullanıcıların start menulerinde yazılar kaybolmuş mesela fire foxun sadece simgesi duruyor,yazılar kayıp,sanırım yanlış birşey var ama anlayamadım.yardımlarınızı bekliyorm.

--
M.Dt
Yaşar Çınar NAR