Re: HP PSC 1510 scanner tanıtımı

ilk mailimdeki imla hatası için ozurlerimi sunuyorum

SİLMEYİ olacaktı

herkeze ii çalışmalar

11.10.2006 tarihinde Samet Topal <carco53@gmail.com> yazmış:
arkadaslar arama yapamadım cunku ben bu maili pardus listesine
atıcaktım (pardus listesinde aradım) yane daha once debianda
calısmıstı scanerim :D bu maili pardus listesinine atayım ben

ozurlerimi sunuyorum

bu arada zeki bey bu yontem her sistemde olurmu yane pardusta
uygulasam sorunum cözülürmü ii çalışmalar.. hepinize

--
Samet TOPAL
Namı değer Çarço

--