kde

Merhaba;

Debian testing etch amd64 kurdum bilgisayarıma netinstall cd'si ile. Kurulum tamamlandığında gnome kurulmuş durumda idi. Ben kde kurmak istiyorum ama "kdewebdev " bu paketi bulamadığından kurmuyor. Yanlış anlamadım ise bu paket depoda olmadığından kurmuyor. Bu konuda ne yapabilirim? Birde şöyle bir sorunum var Debian ve türevleri (Ubuntu,Kubuntu i386-amd64 v.s.)ile ilgili Herhangi bir programı çalıştırdığımda kısa süreli fare simgesinde takılmalar oluyor yani bilgisayar kasıyor! Ama diğer dağıtımların hiçbirinde böyle birşey yaşamadım (Örneğin Pardus).

Teşekkürler saygılar......