Re: [Linux-sunucu] hat paylaşımı

Merhaba
simdi linkini hatirlamiyorum ama bir script vardi asagidaki gibi;

#!/bin/sh
DEV=eth0
IP=192.168.1.1
LINERATE=100mbit
THROTTLERATE=16kbps
TC=/sbin/tc

$TC qdisc del dev $DEV root 2>/dev/null
$TC qdisc add dev $DEV root handle 1: cbq avpkt 1000 bandwidth $LINERATE
$TC class add dev $DEV parent 1: classid 1:1 cbq rate $THROTTLERATE allot 1500 prio 5 bounded isolated
$TC filter add dev $DEV parent 1: protocol ip prio 16 u32 match ip dst $IP flowid 1:1
$TC qdisc add dev $DEV parent 1:1 sfq perturb 10

ornegin boyle herkese 100 mbit ayirabiliyordun.
iyi calismalar,

 ,''`.  Ozgur Karatas
: :' :  ozgur@ozgurkaratas.com
`. `'   http://www.ozgurkaratas.com