wireless mouse problemi

Merhaba,

Microsoft  wireless  optical mouse 2.0A mouse'um Debian 3.1'de çalışmıyor.
Window manager olarak xfree86 ve xorg'u denedim.

Aslında mouse çalışıyor fakat iki tuşlu ve tekerlekli olarak değil eski 3 tuşlu mouse'lar gibi davranıyor. Bu durumda masaüstünde veya başka bir program içinde mouse'u kesinlikle kullanamıyorum. Kafasına göre penceleri açıp-kapıyor veya pencere büyüklüklerini değiştiriyor. Sanki ben mouse'u kontrol etmiyorum o kendi istediklerini yapıyor.

Debian maceramın mouse problemi yüzünden sona ermesini istemiyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

Kolay gelsin