kernel-image-2.6.16 ve üstü paketler

Merhaba,
Şu an kullandığım kernel-image-2.6.11-1-686 yerine  2.6.16 veya daha üst bir
kernel kurmak istiyorum ama apt depolarında bulamadım. Apt-get.org 'da
birkaç depo çıkıyor ama bunlar özel paketler sanıyorum. Bu veya daha üst bir
kernel kullanıp ta nereden kurduğunu hatırlayan var mı ?

Not: apt sources dosyamda stable, testing ve unstable açık durumda fakat
apt-cache search ile maximum 2.6.8 kernel geliyor. Acaba bunda mı bir sorun
var?

Mehmet Türker