Re: Tomcat 5.5 Kararlı Depo.

Cafer hocam merhaba,
asagidaki linkte source'dan nasil kurulacagi anlatilmis fakat denemedim.

http://kencochrane.blogspot.com/2005/02/tomcat-4.html

stable depolarda ise tomcat 4X versiyonu mevcut fakat sid depolardan aldigin paketler ile sorun yasamazsin. Sadece cikan guncellemeler ve tomcat ile ilgili news'leri goz ardi etmedigin surece..

http://packages.debian.org/stable/web/tomcat4

iyi calismalar dilerim ustad..

 ,''`.  Ozgur Karatas
: :' :  ozgur@ozgurkaratas.com